piątek, 15 kwietnia 2011

Wychowankowie Stali po kadrze

Adam Jabłoński i Wojciech Kochański wrócili z konsultacji kadr narodowych w swoim roczniku. Obaj wychowankowie Stali zagrali po dwa spotkania i z pewnością mogą być zadowoleni z tego doświadczenia. Liczymy na to, że to nie były ich ostatnie występy z orzełkiem na piersi.

Adam Jabłoński był na konsultacjach kadry U-14 (rocznik 1997) i wystąpił w meczach z SMS-em Łodź (1996) i GKS-em Bełchatów (1996). – Podczas czterech dni konsultacji mieliśmy dwa treningi dziennie i konferencje ze sztabem szkoleniowym – wspomina Adam; zagraliśmy dwa mecze i w obu wystąpiłem od początku i byłem w nich wybrany kapitanem zespołu. Jestem bardzo zadowolony z tego pobytu, mieliśmy świetne warunki i była dobra atmosfera. Oceniając to, jak wypadłem, jestem dobrej myśli i liczę na to, że jeszcze się tam pojawię.

Również w dwóch meczach kadry U-15 wystąpił Wojciech Kochański. Jego drużyna grała z reprezentacją Pomorza i z zespołem z Ciechanowa. To było juz drugie powołanie do kadry dla wychowanka Stali Brzeg, występującego obecnie w Pomologii Prószków.

Ryszard Dzwonek
rydz77@interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz